البث المباشر الراديو 9090
شهيرة
قالت الفنانة شهيرة إن يوم ذكرى وفاة الفنان الكبير محمود ياسين، يوم صعب جدا عليها، مضيفة: "كل يوم بيمر علينا من غيره هو يوم صعب، ويوم الذكرى بيتضاعف الحزن والإحساس".

أضافت الفنانة شهيرة زوجة الفنان الراحل محمود ياسين خلال لقائها مع "الستات مايعرفوش يكدبوا" على قناة "CBC": "إحنا بنزور قبره وبنقول له إحنا كلنا جينا أهوة.. أنت واحشتنا ودايما انت معانا، وعمرك ما هتغيب عننا وكل لمسة من لمساتك فى الفن والحياة فاكرينها، والناس دايما بتدعى لك".

ردًا على سؤال من هو أقرب أبناء الفنان محمود ياسين لوالده الراحل، قالت الفنانة شهيرة: "ابني عمرو هو أقرب شخصية من شخصية والده الفنان محمود ياسين، وأنا اتعلمت منه الكثير من الأشياء أهمها التسامح والتواضع، كان دائما حنون على كل من حوله".

تابعت الفنانة شهيرة: "الفنان الراحل محمود ياسين كان شخصًا مثال للالتزام، وأنا تعلمت منه الالتزام فى المواعيد منه، الحقيقة محمود كان عنده صفات أخلاقية كتيرة وكلنا تعلمنا منه".

كما ردت علي أنباء عودتها للتمثيل من جديد، وقالت الفنانة شهيرة: "أنا دلوقتي بزور قبر محمود ياسين عشان ذكرى الوفاة، ومقدرش أرد علي حاجة دنيوية ولا أفكر في حاجة تانية دلوقتي".

 

تابعوا مبتدا على جوجل نيوز




آخر الأخبار