البث المباشر الراديو 9090
محمود عبد العزيز
أحيا الفنان محمد محمود عبد العزيز، ذكرى ميلاد والده الفنان الراحل محمود عبد العزيز، والتى تحل يوم 4 يونيو من كل عام.

وكتب محمد على حسابه الشخصى على موقع التواصل الاجتماعى "فيس بوك" قائلًا: "كل سنة وحضرتك طيب وبخير وسعيد فى مكانك، أتمنى تكون الهدايا بتاعتى بتوصل لحضرتك ومخلياك سعيد وراضى عني، كل سنة وحضرتك ضهرى وسندى وأمانى يا أبويا وأخويا وابنى وصاحبى".

وأضاف: "برضه المسافة اللى ما بينا عمرها ما هتمنعنى إنى أكون أول واحد يقول لحضرتك كل سنة وحضرتك طيب وإنى أجتمع مع حضرتك فى صورة جديدة، إلى أن نلتقى إن شاء الله".

 

 

تابعوا مبتدا على جوجل نيوز