البث المباشر الراديو 9090
قيادات الإخوان فى السجون
قال الإعلامى أحمد موسى، تعليقا على محاكمة المتهمين من جماعة الإخوان الإرهابية فى قضية اقتحام الحدود الشرقية، قائلا: "ده منظر ناس مريضة دولا تخنوا وربربوا ولظلظوا فى السجن".

وأضاف الإعلامى أحمد موسى فى برنامج "على مسؤوليتى" المذاع على قناة "صدى البلد"، قائلا: "الإرهابى العريان زاد فى الوزن، ودى ناس ربربت فى السجن".

وتابع الإعلامى أحمد موسى:" الإرهابى حازم أبو اسماعيل زاد 40 كيلو فى السجن وكمان صفوت حجازى زاد فى الوزن، والسجناء من جماعة الإخوان الإرهابية يحصلون على كافة حقوقهم داخل السجن؛ ده منظر ناس عيانه!؟ وفين منظمات حقوق الإنسان عشان ترصد ده؟!".

وأكمل: "دى حقوق الإنسان فى مصر، ودا السجن المصرى، بقى دول عيانيين!! شوفوا صحتهم بقت عاملة إزاى!! دا مبيحصلش فى سجن "برمالش" فى لندن، السجن المصرى أحسن من برمالش ومن جوانتاناموا ومن تركيا".

تابعوا مبتدا على جوجل نيوز


اقرأ ايضاً